Karabük Valiliği
Karabük Valiliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
Karabük Valiliği
Karabük Valiliği

T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Alo 181 Çevre ve Şehircilik

01 Nisan 2013
T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Alo 181 Çevre ve Şehircilik

T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Alo 181 Çevre ve Şehircilik Hattı Açılış Töreni yapılmıştır.

 

24 SAAT KESİNTİSİZ HİZMET
Vatandaşlar çevre sorunları, hava kirliliği, su kirliliği, toprak kirliliği, radyoaktif kirlilik, Çevresel Etki Değerlendirme ve Tabiat Varlıkları ile ilgili merak ettiği bütün soruları Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Alo 181 hattından 24 saat kesintisiz öğrenebiliyor. Buna göre, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Türkiye'nin 81 ilden gelen şikâyet, ihbar ve bilgi taleplerini il müdürlüğü ile irtibata geçerek müdahalede bulunuyor ve denetimleri gerçekleştiriyor. Alo 181 Türkiye’nin en önemli meselelerinden biri haline gelen Kentsel Dönüşümde de etkin rol alıyor.
VATANDAŞIN HAKLARI NELER?
6.5 milyon binanın elden geçeceği afet riski altındaki alanların dönüşümünde de vatandaş, merak ettiği konularda her şeyi Alo 181 hattından öğrenebilecek. Riskli binalar nasıl tespit edilecek, yıkımdan sonra vatandaş nerede kalacak, kira yardımı kimlere yapılacak, hacizli dairelerin durumu, kaçak yapıların konumu ne olacak, kredi vermesi süreci nasıl işleyecek? Bu ve buna benzer birçok sorunun cevabını vatandaşlarımız bu hat aracılığı ile öğrenmiş olacak. Katılım artacak.
KİRLİLİĞİN KAYNAĞINA ULAŞILACAK

Alo 181 Çevre ve Şehircilik Hattının kurulmasındaki temel gaye vatandaşlarımızın duyarlılığını arttırmaktır. 24 saat kesintisiz hizmet sunulan sistemle birlikte kirliliğin kaynağına ulaşılacak. Bu noktada vatandaşımıza çok büyük görevler düşüyor. Vatandaşı bilgilendirmede SMS, e-mail ve telefonla geri bildirim yöntemi kullanılıyor

Facebook’ta Paylaş Twitter’da Paylaş Google Plus’da Paylaş Yazdır